„Az innováció azt jelenti, hogy elfogadjuk a rizikót.“
Aki mer, az nyer - ez volt Jean René Lacoste mottója. Lehet, hogy ez klisének hangzik, de az ő esetében ez valóban igazolható. Mivel a Lacoste forradalmasította a teniszdivatot, számtalan technikai újítást fejlesztett és létrehozott egy kultikus márkát, amely ikonikus logót tartalmaz, amelyet ma az egész világ ismer. De kezdjük az elején: Mi van ezzel a krokodillal?
René Lacoste (boldogan lespórolta Jean-ra) Párizsban született 1904-ben. 15 éves korában rábeszélte apját, hogy engedje teniszezni, és gyorsan nagy sikerű játékos lett. A tehetségnek nyilvánvalóan kevesebb szerepe volt, mint a vasfegyelemnek és a taktikának. Lacoste alaposan elemezte összes ellenfelét, vezetett listákat gyengeségeikről és erősségeikről, százszor gyakorolt minden ütést, amíg meg volt elégedve. Ez a stratégia elősegítette tíz Grand Slam-győzelmét, egy olimpiai bronzérmét és két Davis-kupa cím megszerzését az 1920-as években - és így megérdemelte helyét a teniszhősök örök listáján. Az 1923-as Davis-kupa mérkőzése előtt, csapatkapitányának, Lacoste nyilvánvalóan egy krokodilbőr bőröndöt igért, amelyet különösen szépnek talált, ha megnyeri a játékot. Sajnos a győzelemből - és így a bőröndből - sem lett semmi. De egy amerikai újságíró, aki észrevette a fogadást, Lacoste-ot aligátorként írta le cikkében. René Lacoste annyira megszerette a becenevet, hogy a zöld hüllőt ráültette fehér tenisz blézerére. Akkor még senki sem sejthette, hogy a geg egy globális márka logójává válik.
A becenév valójában tökéletesen illeszkedik René Lacoste-hoz: "A krokodil a szívósságomat képviseli a pályán. Soha nem adom fel a zsákmányomat" - mondta egyszer. Acélos akarata azonban nem segített a tüdőbetegség ellen, amely miatt a teniszezőnek a harmincas évek elején fel kellett hagynia sportjával. De Lacoste nem lett volna Lacoste, ha valami új ötlete nincs. Abban az időben a teniszezők pamut nadrágban és hosszú ujjú, mandzsettás ingben száguldoztak végig a pályán - elegáns, ugyanakkor kényelmetlen sportruházat. René Lacoste-nak rövid ujjú ing volt, galléros bevágással, könnyű pamutból, és - természetesen - mellkasán a krokodiljával díszítve. Megszületett a póló, és igazi botrányt okozott, amikor Lacoste eljátszotta (és megnyerte!) a US Open-t 1926-ban. Nem sokkal később, a póló megkezdte diadalmenetét a világ teniszpályáin. Végül is ki ne akarna a nap legjobb teniszezőjének kinézni a pályán? A Lacoste lett az első márka, amely agresszíven használta logóját - ez egy igazi zsenialitás.
1939-ben a Lacoste Signature Piece-t, a fehér pólót gyöngyházgombokkal és zöld krokodillal több mint 300.000 alkalommal adták el. John F. Kennedy szintén híres rajongója volt a pólóknak. Az ötvenes években színes pólók hozták meg az áttörést, a nyolcvanas években pedig a krokodillal ellátott pólók végül igazi tömegjelenséggé váltak: Alig volt olyan popper, aki nem feltett gallérral és duzzadt mellkassal mutatta volna be hüllőjét. Ez a logótörekvés kétélű kard volt a Lacoste márka imázsához, mert a grunge korszak 90-es éveiben a pólók annyira unalmasak lettek, mint semmi más.
Maga René Lacoste már alig törődött ezzel, a cégalapító 1996-ban nagyon öreg volt, és 1965-ben már átadta fiának, Bernardnak az üzletet. De valószínűleg a tervező csak valami újat talált volna ki, tekintettel a helyszínre, mint mindig. Mert amit sokaknak nem kellene tudni: Az összes szakma jackje nemcsak tenisz útmutatókat írt és feltalálta a pólót, hanem egy labdagépet is tervezett, amellyel a teniszezők ellenfelek nélkül edzhetnek, és kifejlesztette az első fém teniszütőt és különféle módszerekkel kísérletezett az ütő tapadásának javítására, és összesen 20 szabadalmat kért életében. Chapeau, Monsieur Lacoste!
Apropó le a kalapot: az 1960-as évektől kezdve a Lacoste fokozatosan engedélyezte az olyan kiegészítőket, mint a kalapok, exkluzív bőr táskák, órák, cipők, és elindítottak egy szemüveg kollekciót is - ezeket mind tiszta vonalak és a sportos elegancia jellemzi. A Lacoste látószemüvegek és napszemüvegek a francia hangulatot és a kozmopolitizmust terjesztik, és kialakításuk mélyen rögzül a vállalat sportgyökereiben. A tömör színek a feltűnő formákkal ötvözve, olyan utcai megjelenést teremtenek, mint a klubokban. A Lacoste látószemüveg tökéletes kiegészítője a klasszikus preppy ruháknak, valamint az alkalmi utcai ruháknak - és mérsékelt áron.
A nők különösen szeretik a Lacoste műanyag szemüvegkereteket. A trend olyan sportos, téglalap alakú keretek felé mutat, amelyek olyan víztónusúak, mint az L3803, vagy a monokróm fehér-fekete modellek (pl. az L3803), amely segít a fogantyún lévő kis krokodilnak, hogy jobban felhívja magára a figyelmet. Ha a kerek szemüvegkereteket részesíted előnyben, az L2846 átlátszó bőr színben, keskeny fém karokkal amelyek a szemüvegkeret könnyedségét és évjáratát vonzóvá teszik, nyugodtan használhatod.
A férfiaknál természetesen a jelek is a sportra utalnak. Legyen az olyan türkiz és borvörös szögletes modellekkel, mint az L2705, vagy a kék és narancssárga fényes szemfülesek á la L3627. A félkeretes modellek, mint például a fekete színű L2237, kiváló minőségűek és okosak ugyanabban az időben - és ezért nagyon "Lacoste" is.
A látószemüveg vásárlás során felmerülő összes kérdéssel kapcsolatosan, például a "Lacoste látószemüveg méretek", bármikor felveheted velünk a kapcsolatot. Koncentrált szakértelmünkkel mindig melletted vagyunk, akár a digitális, akár az analóg világban. Nyugodtan látogass el a Hamburgi üzleteinkbe, ha erre jársz, hogy szakmai és egyéni tanácsokat adjunk, vagy hogy érdeklődj a Lacoste szemüvegalkatrészekről. Ezenkívül, az ingyenes visszatérítés, pénz-visszafizetési garanciával és a különféle fizetési módok megkönnyítik a bevásárlást.
Ha akarsz vásárolni Lacoste szemüveg olcsón online, akkor a megfelelő kapcsolattartó mi vagyunk, hogy a Lacoste dioptriás szemüveg élményhez közelebb hozzunk. A márkás online szemüveg üzletben különféle Lacoste női szemüvegeket és Lacoste férfi szemüvegeket találsz, mindegyik szemüveg tisztítókendővel és tokkal az árba beleszámolva. Magától értetődik, hogy minden példány vadonatúj és eredeti. A használt termékek és a hamisítványok, nincs mit keressenek a mi raktárunkban!
A divatbarát vásárlók szemüveg szakembereként, a legmagasabb minőségű szemüvegkereteket kínáljuk abszolút előnyös árakon, a "SEE AND BE SEEN" mottó alatt. Szintén, akciós szemüvegek is találhatók nálunk, mint a Ray Ban, Calvin Klein, Hugo Boss, Gucci vagy a Prada és a saját látószemüveg akció oldalunk, ahol dioptriás szemüvegek kaphatók egyedi áron.