„Soha nem leszek megelégedve.“ (Hugo Boss)
Ha valaki meghallja a Boss nevet, az első dolog, amire gondol, a tökéletesen testre szabott férfi öltönyök, majd valószínűleg az illatszerek - és a harmadik dolog, amire mindenképpen gondolnia kell, az a szemüveg. A svábországi Metzingeni tervező szakemberei nemcsak azt tudják, hogyan kell helyesen rögzíteni a varrótűt, hanem a Boss szemüvegkereteknek erőteljes vonalai is tömör és sikerorientált megjelenést biztosítanak.
Hugo Ferdinand Boss a kezdetben nem volt sikerorientált. Hugo 1885-ben született öt gyermek közül a legfiatalabbként, a szülei pedig egy ágynemű és staférung céget üzemeltettek Metzingenben. Mivel csak egyik nővére élte túl a kora gyermekkort, Hugót választották örökösnek - a biztos jövőbeli perspektíva, ami elsősorban azt jelentette, hogy a fiatal férfinak kezdetben nem alakult ki a fokozott ambíció. Kihagyta a középiskolát, de legalább üzleti tanoncot végzett és végül a tervek szerint átvette szülei vállalkozását. Az első világháború borzalmai után beköszöntött a fordulat. Lehetséges, hogy Hugo Boss majdnem 40 évesen végre megtalálta életének megfelelő célját: 1924-ben két partnerrel megalapította saját ruhagyárát, amelyben ingek, dzsekik és fehérneműk készültek.
A náci korszakban Hugo Ferdinand Boss nagyon pragmatikusan és célorientáltan tartotta magát a felszínen: Ruházati gyára most egyenruhát gyárt - vasúti és postai tisztviselőknek, de az SA, SS, HJ és a Wehrmacht számára is . A megélhetés biztosítva volt, de a gyárban alkalmazott kényszermunkások bizonytalan munkakörülményeikért csak 2000-ben kaptak kompenzációt. Boss 1948-ban meghalt, és veje, Eugen Holy vette át a vállalat irányítását. Most először a férfi öltönyökre és kabátokra helyezték a hangsúlyt. 1970-ben végre bevezetésre került a Boss márka - megkezdődött a globális orientációjú divatcsoport felemelkedése. A fejlődés Boss unokái, Uwe és Jochen Holy alatt 1976-tól rohamosan folytatódott, az 1980-as években pedig kozmetikai cikkeket, valamint szemüveg- és napszemüveg-kollekciót adtak a divatportfólióhoz.
A nyolcvanas évek kabát és öltöny rohama megdöbbentő eladásokhoz vezetett a Bossnál. A férfiak imádták a szabás sváb pontosságát, amely minden ruhának időtlen eleganciát adott. A luxus szegmens felé való elmozdulás csak idő kérdése volt. Ez a kilencvenes években következett be, amikor eladták a céget az olasz Marzotto textilgyártónak és az új főtervező Werner Baldessarini lett. Az új Hugo Boss vonal egy fiatalabb, modern célcsoportot célzott meg, plusz egy golf vonalat, egy szabadidős vonalat (Boss Orange) és 1998-ban egy női kollekciót. Ékszerek, kiegészítők, gyermekdivat és lakberendezési termékek következtek. A Boss luxusmárkaként való megalapítása és az olyan lélegzetvételű elnevezésnek a kísérete, mint a csúcskategóriás márkák, mint a Armani vagy Tom Ford, kudarcot vallott. 2017-ben számos almárka feloszlott, és csak a két alapvető márka, a Boss (kiváló minőségű és klasszikus orientációjú) és a Hugo Boss (fiatalabb kialakítású) maradt, mindegyik férfi, nő és gyermek számára.
A jótékonysági, művészeti és sportprojektek támogatása szintén évek óta része a Hugo Boss AG jó vállalati hangulatának. A Hugo Boss-díj, amelyet 1996 óta a Salamon R. Guggenheim Alapítvánnyal osztanak ki, a kortárs művészet egyik legfontosabb díja. Hosszú távú együttműködések folynak a Salzburgi Fesztivál és a stuttgarti Állami Divatiskola, valamint az Unicef vagy a „Save the Children” gyermeksegítő szervezet mellett is. Legalábbis a Golf vonal bevezetése óta, az akkori ajánlással Bernhard Langer, a sport is a márka középpontjába került. Ma azonban kevésbé a stílus a pályán, és inkább a játék előtti vagy utáni idő megfelelő kinézete. A társaság a motorsport, a golf, a vitorlázás és a foci területén szervezett eseményeket és csapatokat támogat. A futballsztárok Mario Gómez, Mats Hummels és Toni Kroos kiemelkedő főnökarcok, csakúgy, mint a Forma-1 korábbi pilótája Nico Rosberg.
A Hugo Boss szemüvegeket (és természetesen a napszemüvegeket is) időtálló, elegáns kialakításuk jellemzi. A Boss kollekció számos anyagot és alakot tartalmaz: könnyű fém szemüvegkeretek, valamint frappánsabb műanyag keretek férfiaknak, nőknek és természetesen unisex szemüvegek. Ez azt jelenti, hogy gyorsan megtalálod a tökéletes szemüveget az egyedi megjelenéshez.
A férfiak számára a legnépszerűbb BOSS szemüvegkeretek a szögletes modellek, például fekete, Havanna vagy szürke színben, amelyek kombinálhatók mind üzleti öltözékkel, mind pedig szabadidős munka után - valamint szögletes napszemüvegekkel ebédszünetre egy utcai kávézóban. Jelenleg a bevásárlókosárban a leggyakoribb termékek a sötét havanna acetátból készült BOSS 0962 és a fém megfelelője BOSS 0767. Aki inkább a kerek formákat kedveli, választhatja a domináns BOSS 0871 vagy a finom fekete BOSS 0993 lehetőséget.
A nők számára is nagy a választék van a Hugo Boss szemüvegek között: itt a legfelső pontokat meglehetősen a kerek keretek dominálják hízelgő barna és meztelen tónusokkal. A bestseller a BOSS 0947 finom fém karokkal és jellegzetes, csillogó barna kerettel. Szintén nagyon népszerű a BOSS 0745, amely játékos könnyedséget hoz a tengerkék homlokzat és az meztelen színű karok kombinációjával. Arany macskaszem modellek, például a BOSS 1164 vagy szuperkönnyű téglalap alakú titánkeretek, mint a BOSS 1214 töltik ki a kollekciót, és kínálnak stílusos lehetőségeket minden arcformához és alkalomhoz.
Szemüveg vásárláskor minden olyan kérdéssel hozzánk fordulhatsz, mint például: "melyik a megfelelő Boss szemüvegméret" vagy "melyik szemüveglencse alkalmas a látásomhoz". A napszemüvegek és a látószemüvegek koncentrált szakértelmével mindig melletted állunk online és az analóg világban egyaránt. Nyugodtan gyere be az egyik Hamburgi üzletünkbe, hogy tanácsot kapj vagy rendelést adj le. Ezen kívül, az ingyenes szállítás, a 30 napos ingyenes visszatérés 30 napos pénzvisszafizetési garanciával és a különféle fizetési lehetőségek érdekesebbé teszik a vásárlást.
Ha Hugo Boss szemüveg online vásárolni szeretnél alacsony áron, akkor mi vagyunk a megfelelő kapcsolattartó, hogy elhozzuk hozzád az egyedi Boss szemüveg élményt. Márkás szemüveg-online üzletünkben széles választékot találsz Boss szemüveg nőknek és Boss szemüveg férfiaknak, valamint Hugo Boss napszemüveg, mind szemüvegtörlővel és tokkal az árban. Magától értetődik, hogy kínálatunk minden példánya eredeti és vadonatúj. A "Boss Hugo Boss" nevű használt termékeknek és másolatoknak nincs hely a raktárunkban.
A divatrajongó vásárlók szemüveg szakembereiként a "SEE AND BE SENN" szlogen alatt kínálunk szemüveget olcsón. Szintén szemüveget csökkentett áron más olyan márkáktól, mint a Ray Ban, Oakley, Gucci vagy Silhouette, valamint a házon belüli szemüveg akciós termékek egyedi áron kaphatók üzletünkben - ugyanolyan természetesen, mint a BOSS napszemüveg.