Egy kicsi, zöld krokodil, amely nyitott szájjal vigyorog a póló mellkasán: a Lacoste márka ikonikus logójával olyan felismerhetőséget teremtett, amelyet az egész világon ismernek. Ez csak néhány márkának sikerül. A kis hüllő a sportszerűséget, az innovációt és nem utolsósorban az úttörő dizájnt jelképezi. De miről is szól a krokodil?
Jean René Lacoste (aki szívesen nélkülözte a Jean-t) eleinte nem nagyon foglalkozott a divattal. De annál inkább a sporttal. 1904-ben született Párizsban, és 15 évesen kezdett el teniszezni. Első sikerei gyorsan jöttek, amiben nyilvánvalóan kevésbé játszott szerepet a tehetség, mint a vasakarat. Az ifjú René igazi stratégia szakértő volt, minden játékot elemzett, listát készített az ellenfelei erősségeiről és gyengeségeiről, minden ütést újra és újra gyakorolt, amíg az tökéletesen sikerült. Ez a kitartás kifizetődött: Az 1920-as években René Lacoste a sportág vezető játékosa volt, tíz Grand Slam-győzelmet, egy olimpiai bronzérmet és két Davis-kupa-győzelmet szerzett.
Az 1923-as Davis-kupa egyik mérkőzése úttörőnek bizonyult: Csapatkapitánya Lacoste-nak egy krokodilbőr bőröndöt ígért, amelyet René korábban egy kirakatban látott, ha megnyeri a mérkőzést. A mérkőzés elveszett, de egy amerikai újságíró, aki tudomást szerzett a fogadásról, bátran nevezte Lacoste-ot "aligátornak" a cikkében. René Lacoste-nak állítólag annyira tetszett a becenév, hogy fehér teniszblézerét krokodillal díszítette. Akkoriban azonban még nem volt világos, hogy az állatos vicc egy globális márka logójává válik-e majd.
"A krokodil a kitartásomat jelképezi a pályán. Soha nem adom fel a zsákmányomat" mondta egyszer René Lacoste. És így a becenév valóban jól megválasztott volt. De még a legkitartóbb szellem sem tud versenyezni a gyengülő testtel. Lacoste-nak az 1930-as évek elején egy tüdőbetegség miatt fel kellett hagynia a tenisszel. Milyen szerencse, hogy már felfedezte második szenvedélyét, a divatot. Ez lett a hivatása.
Tudni kell, hogy a teniszezők akkoriban még rakott nadrágot és keményített, mandzsettás inget viseltek. Ez elég elegánsan nézett ki, de nagyon kényelmetlen is volt. René Lacoste ezért egy könnyű pamut piquéből készült, rövid ujjú, gallérral ellátott inget viselt - természetesen a mellkasán az ő krokodiljával. A pólóing feltalálása és egyúttal igazi botrány, amikor a teniszező 1926-ban ebben nyerte meg a US Open-t. A póló hamarosan meghonosodott a világ teniszpályáin, és a Lacoste lett az első márka, amely a logóját kötelezővé tette. Ma már olyan kiváló teniszbajnokok, mint Novak Djokovic is a Lacoste ajánlói közé tartoznak.
1939-ben a fehér Lacoste pólóinget zöld krokodil és gyöngyházgombokkal már több mint 300.000 alkalommal adták el. Még John F. Kennedyt is látták ilyen ingben. Az ötvenes évek színes pólókat hoztak, és végül a nyolcvanas években a krokodil ingek tömegjelenséggé váltak. Minden magára valamit is adó popper szekrényében volt legalább egy pólóing, és azt felhajtott gallérral viselte. A trend csak a kilencvenes években fordult meg, amikor a grunge-korszakkal minden logós hype elapadt.
Maga a cégalapító valószínűleg már nem volt érdekelt ebben, 1996-ban, bibliai korában elhunyt, a vállalkozást 1965 óta fia, Bernard vezette. De sokkal többet hagyott hátra, mint "csak" egy világméretű divatcéget: A multitalentum nemcsak a pólóing feltalálója volt, hanem teniszkalauzokat is írt, kifejlesztette az első fémből készült teniszütőt, feltalált egy labdagépet, amely lehetővé tette a teniszezők számára az önálló edzést, és nem kevesebb, mint 20 szabadalmat jelentett be az idők során. Egy igazi ezermester!
Az 1960-as évektől kezdve a zöld krokodilos márka nemcsak ruhákat, hanem kiegészítőket, bőrárukat, órákat, cipőket és egy szemüvegkollekciót is tartalmazott divatos napszemüvegekkel és szemüvegekkel. A márka letisztult vonalvezetése és sportos eleganciája francia szellemiséget hozott a világba, és még ma is egyedülálló módon köti össze az utcát, a pályát és a klubot. Tökéletes alap a preppy stílusokhoz és az alkalmi öltözékekhez klasszikus érintéssel.
Ha férfi napszemüvegről van szó, az olyan Aviator modellek, mint az L102SND szeretnek a kosárba landolni. A divatos, vintage stílusú aviátor szemüveg dupla híddal és havanna elemekkel tűnik fel barna színben. De nagyon népszerűek az acetátból készült klasszikus téglalap alakú keretek is, lehetőleg éjkék vagy fekete színben. Ezek uniszex modellek is gond nélkül viselhetők. A Lacoste esetében mindig érdemes egy pillantást vetni a karokra is, amelyek kifinomult részletekkel - és persze az aranyos kis hüllővel - pontoznak.
Ha Lacoste napszemüvegről van szó, a nők általában az olyan kifejező színeket kedvelik, mint a fekete vagy a szürke, de a bőrszín és a barna árnyalatok is nagyon népszerűek. A formákat jelenleg a kerek panthos modellek, valamint a lágyított aviátor és cateye stílusok uralják. A fém-műanyag kombinációk ezüst vagy arany színben, a jelenlegi kollekció további fénypontjai.
A szemüvegvásárlás során minden kérdéssel hozzánk fordulhatsz, mint például "Melyik a megfelelő Lacoste napszemüveg méret" vagy "Milyen lencse talál a receptemhez". A napszemüvegek és optikai keretek terén szerzett koncentrált szakértelmünkkel mindig az oldaladon állunk, online optikusként a böngészőn keresztül, valamint az analóg világban is. Gyere el hamburgi üzleteink üzleteink egyikébe bármikor egy próbára, ingyenes konzultációra vagy Lacoste napszemüveg alkatrészek iránt érdeklődni. Ezen kívül az ingyenes kiszállítás, az ingyenes visszaküldés, a 30 napos pénzvisszafizetési garanciával ellátott visszatérítési politika és a különböző fizetési módok megkönnyítik nálunk a vásárlást. Szükség esetén, a 24 órás expressz kiszállítást is igénybe veheted.
Ha szeretnél Lacoste napszemüveget vásárolni online kdevező áron, mi vagyunk a megfelelő partner, hogy egyedülálló Lacoste napszemüveg élményt nyújtsunk neked. Márkás napszemüveg webáruházunkban Lacoste női napszemüvegek és Lacoste férfi napszemüvegek, valamint Lacoste szemüvegek széles választékát találod, amelyek mindegyikéhez az ár tartalmazza a lencsetisztító kendőt és a tokot. Magától értetődik, hogy minden termék eredeti és vadonatúj. Használt termékeknek és másolatoknak nincs mit keresniük a raktárunkban.
A divatrajongó vásárlók (legyen szó férfiról, nőről, sokszínűről vagy gyermekről) szemüveg-specialistaként a "SEE AND BE SEEN" állítás alatt, abszolút kedvező áron kínálunk szemüvegeket és napszemüvegeket. Emellett Napszemüveg akció más top márkáktól, mint a Ray Ban, Calvin Klein, Hugo Boss, Gucci vagy Prada, valamint a saját szemüvegajánlatunk termékei is elérhetőek nálunk egyedi áron. Akkor miért várjunk? A Lacoste napszemüveggel egy darab francia életstílus az arcodra kerülhet.