„Körülvesz a luxus. A szükséges dolgokról le tudok mondani.“ Ez az idézet, amit tévesen Oscar Wilde-nak tulajdonítanak, tulajdonképpen az amerikai építésztől, Frank Lloyd Wright-tól származik, és mégis meglepően jól illik a Celine napszemüvegek stílusára. Mert a francia vállalat, amit 1945-ben Párizsban alapított Céline Vipiana és férje Richard, eredetileg gyerekcipők készítésére specializálódott, ám ma már szemüveg modelljeik ragadnak magukkal a hangsúlyozottan feltűnő körvonalaikkal, az elbűvölő vonalvezetésükkel és a feltűnő, provokatív, de egyúttal összhangban lévő színátmeneteikkel, és mindez azzal a bátorsággal párosítva, hogy szélesebb keretet használjanak, mint a legtöbb más márkánál megszoktuk.
A Celine napszemüveg kollekció luxus designjai egyszerűen eljátszanak a vevők fantáziájával, ami oda vezet, hogy a mondás „Kaviár a népnek“ Shakespeare Hamletjéből jobban illik ehhez a márkához, mint bármi máshoz.
Az alapítás után teljes 14 évig tartott, amíg a kicsi, családi vezetésű vállalat a termékpalettáját kibővítette a női cipők irányába. Mindenek előtt az elegáns női mokaszinok gondoskodtak rögtön feltűnésről, és rögtön azt sugallták, hogy ennek a márkának az élete a reflektorok fényébe fog tartozni./p>
A 60-as évek közepén aztán a vezetők vérszemet kaptak, és kibővítették a termékpalettát parfümmel (1964), bőráruval, úgymint kézitáskákkal, kesztyűkkel és övekkel is. A siker rögtön magával hozta a Céline nemzetközi terjeszkedését is. Az első Cèline Boutique-ot Párizs St. Germain des Prés városrészében nyitották meg, logikus következményeként annak, hogy a Prêt-à-porter divat első megjelenése is az 1969. évben volt.
A folyamatos felemelkedésnek köszönhetően a divatszakma egyre magasabb régióiba, a Dior-tulajdonos Bernard Arnault nem csak felfigyelt a francia családi vállalkozásra, hanem 1987-ben rögtön meg is vette a céget, és radikális változásokat vezetett be. Az alapító családot rögtön ki is tette, és utána Peggy Huynh-Kinh építésznőt nevezte ki fő divattervezőnek, mielőtt a Céline 1994. és 1996. között fokozatosan beolvadt az LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton SE vállalatba, aminek az élén már 1989 óta Arnault állt. A luxus-javak iparágban az egész világon piacvezető cég 70 különböző márka jogait szerezte meg, köztük olyan hangzatos neveket, mint a Louis Vuitton, Givenchy, Emilio Pucci, Marc Jacobs és Fendi, és még egy nagy adag új nevet fűzött hozzá a konszernhez. Ez abban is tükröződött, hogy Michael Kors egy négyéves időszakra elvállalta a fő divattervezői pozícióval járó kihívást, mielőtt ismét a saját kreációinak és a saját vállalatának szentelte volna minden energiáját.
Az amerikai divattervező nem csak a saját terveivel támogatta Cèline-t, hanem kapcsolataival a hollywoodi sztárok világához is segítette további ragyogását és szárnyalását addig elképzelhetetlen magasságokba, amíg Roberto Menichetti át nem vette a kreatív vezetést. A tervező előzőleg a gyengélkedő Burberry márkát vezette ismét a helyes útra, ám az alkotói időszak folyamán nem tudott olyan fokú sikereket elérni, mint amilyeneket a franciák Kors kreatív vezetése alatt már megtapasztalhattak. Ehelyett a vállalatnak a meredek felívelés évei után meg kellett tapasztalnia az első böjti időszakot is.
Egy olyan akadályt, ami magasabbnak bizonyult, mint ahogy azt a vezetőség elképzelte volna. A márka újbóli felemelkedése Phoebe Philo tervezőnőnek volt köszönhető, aki 2008-ban váltott a Chloé cégtől a Céline-hez, átvette a kreatív kormánylapátot, és elkezdett rendet csinálni. Ennek keretében a raktárakból kisöpörte a régi készleteket, a veszteséges ágakat, mint a parfümgyártást leállította, és Célinnel - az ár tekintetében is - a luxuskategóriába emelkedett.
Egy zseniális húzással, ami a divat világában és azon kívül is nagy feltűnést keltett, 2015 tavaszán sikerült Philonak a legendás amerikai írónő és esszé-szerző Joan Didion közreműködésével, aki a Celine napszemüveg kampány vezető alakja lett, egyetlen húzással a francia cég termék-palettájának teljes spektrumát lefednie. Az egykori Vogue szerkesztőnő fekete túlméretezett szemüvegben, fekete ingben és arany fülbevalóval volt látható. A felvétel Didion lakásában, a New York-i Upper East Side negyedben készült. Ugyanebben az évben a tavaszi/nyári üdülési kampány sem úszta meg a befolyásoló hatását. A híres felvétel Daria Werbowy-ról a Corvette-jében, ami Didion híres fényképén alapult, a sárga Stingray sportkocsijában, amit Julian Wasser 1968-ban fényképezett le a Life Magazine számára.
Ezek a lépések a fiatal nőnemű közönség köreiben nem csak nagy visszhangot keltettek, hanem Céline-t is az egyik legelőkelőbb helyre állították a divat és a trend területein. Ez a fejlődés párját ritkítja a napszemüveg szakmában. Általában éppen az ellenkezője a jellemző. Mert a Celine napszemüvegek nem illenek a szokásos trendek közé. Ehelyett inkább ők azok, akik létrehozzák ezeket az egyedülálló és összetéveszthetetlen stílusukkal.
Ez az egész palettára érvényes. A szemüvegkeretek kialakításától és a Celine napszemüveg toktól, egészen a Celine napszemüveg törlőkendőig. A franciák semmit sem bíznak a véletlenre, ezért is érzik úgy az ügyfeleik, hogy tökéletesen kiszolgálják őket, és nagyon szívesen bízzák a szemeiket a Céline Eyewear cég gyakorlott munkatársaira. Ezen az a tény sem változtat semmit, hogy a Safilo Group, ami 2012. óta 2017 végéig kifutni hagyta a fennálló licenc megállapodásokat a designra, a gyártásra és az egész világra kiterjedő forgalmazásra.
Hogy ennek eredményeképpen megnő-e a Celine napszemüveg utánzatok száma, csak a jövő mutatja meg. Egy Celine eredeti napszemüveg mégis könnyen megkülönböztethető egy Celine napszemüveg hamisítványtól. Először is ott van a szemüveg márka neve, ami a szemüveg szárának belső vagy külső oldalán található.
Egy Celine napszemüveg másolat semmiképpen nem kerülhet a sztárok és sztárocskák orrára. A márka rajongói között olyan neveket találunk, mint Irina Shayk, akit mindig a Céline Tilda napszemüvegben vagy a Céline CL 41732/S modellel láthatunk. De Bella Hadid, Kendall Jenner, Rosie Huntington-Whiteley, Kourtney Kardashian, Miranda Kerr, Demi Lovato, Alessandra Ambrosio, Lena Dunham, Cate Blanchett és Tilda Swinton is ennek a napszemüveg márkának a rajongó táborába tartoznak.
A Céline CL 41377 Adele a Céline napszemüveg kollekciók ikonikus modelljei közé tartozik. Az együveges modell bájos designjával garantáltan feltűnést kelt, mert ugyan melyik energikus nő szeretne beolvadni a tömegbe.
Ugyanez érvényes a Céline Stella (CL 41433/S) modellre is. A négyszögletű műanyag keret, a Céline-re tipikus vastag kerettel és a kifejezetten határozott vonalvezetésével, biztosan minden rendezvény középpontjába fog állítani téged. Itt természetesen nem hiányozhat az UV400 védelem sem, hogy ne csak a szereléseddel, hanem a szemeiddel is valami jót tegyél.
A Celine női napszemüvegek különös kreációinak a csapatába kétségtelenül beletartozik a Céline CL 41468/S modell is. Az egyedi műanyag keret a 2017-es Celine napszemüveg kollekcióból szinte magára vonzza az irigy pillantásokat, akár a strandon, akár az úton a munkába, akár kirakat nézegetés közben.
A kerek Céline Bevel CL 41370/S szemüvegkeret a Celine napszemüveg választékból már 2017. óta gyakorlatilag folyamatosan trend. Futurisztikus színezését hagyományos szemüveg formával kombinálták, ezáltal a Celine napszemüveg New Yorkban és a világ más nagyvárosaiban is mindig megtalálja a helyét.
A Céline CL 41443/S akár Celine havanna napszemüvegként, akár Celine kék napszemüvegként kapható. A négyszögletű kinézetű szemüvegkeret ezen a nyáron is nagyon divatos, és minden szemüvegkedvelő szívét gyorsabb verésre készteti, aki nem akar közönséges modelleket hordani az orrán.
Diktáld a divatot ... legalább egyetlen éjszakára. A Céline CL 41397/S szemüveggel nincsenek időbeli korlátozások. Mert mindegy, hogy hol és mikor, az üvegezhető teljes kerettel nem kell kompromisszumokat vállalnod, amikor a napszemüvegedet a kedvenc öltözékeddel akarod kombinálni.
A Céline CL 41077/S modell egy Celine napszemüveg nőknek és férfiaknak is, és a márka abszolút kasszasikerei közé tartozik. Stílusában az uniszex napszemüveg mindent el akar érni. A megalkuvás nélküli vonalvezetést valamelyest feloldja a divatos fém dupla híd.
A Céline CL 41756 designja a Celine Shadow napszemüveg (CL41026/S) és a Céline Matrix napszemüveg (CL41804) modellek keverékére emlékeztet, de vannak azokban föl nem lelhető, egyéni vonásai is. Játékos, és mégis futurisztikus, mint egy Lady Gaga videó, anélkül hogy eltérne a tipikus Céline vonaltól.
A Céline Thin Mary napszemüveg (CL 41068/S) nem a Queen Mary 2 lesoványított változata, hanem egy valódi divat megnyilvánulás azoknak a hölgyeknek, akik divatosak és nem akarnak elrejtőzni a nyilvánosság elől.
A Céline napszemüveg kollekció új, és teljes ragyogással vonultatja fel több új modelljét (Céline Thin Preppy napszemüveg (CL 41091/S), amik még a francia vállalat mértékével mérve is meglepőnek tűnnek. Ezúttal kicsit kevésbé vagányak, ezzel szemben inkább klasszikus jellegűek, már majdnem visszafogottak a kreációik, de a 2018-as évben továbbra is extra jellegű divatkellékek a formák, a színek és az anyagok terén.
Az egyedülálló Céline napszemüvegek meggyőznek a rendkívüli (Céline CL 41445/S), leegyszerűsített designjukkal (Céline CL 41392/S) és színezett kereteikkel (Céline CL 41801/S). Stílusosak (Céline CL 41373/S ), városiasak (Céline CL 41434/S), bátran használnak vastagabb kereteket (Céline CL 41450/S) egy bizonyos celeb kinézet érdekében.
Az alapformák megalkuvás nélküli értelmezésével az extravagáns kisugárzást állítják szembe, amit a divatos szemüvegkeretekre való koncentrálás idéz fel. A Céline szemüvegek ugyanakkor precíz kidolgozásukkal (CL 41435/S) és a részletek szeretetével (Céline CL 41424/S) a lehető legjobbat nyújtja minden téren. Ehhez jön még a márka logó elegáns beépítése, ami 1973. óta a Diadalívet körülvevő elzáró lánc szemeinek a formáját idézi fel. A két szembenálló C betű annyira feltűnően szembeötlő, mint például a Dolce & Gabbana monogramja esetében.
Ha egy Céline napszemüveget keresel, már nem is kell tovább nézelődnöd. Nálunk csak a bőség zavarával kell foglalkoznod. Mit szólnál például a Pilota)-stílusú napszemüveghez (Céline 41374/S) színezett lencsékkel barnában, ami egy egészen különleges divatérzékről tanúskodik. Ezzel szemben a Céline modellek a legtöbb szemüvegmárkánál jobban kihangsúlyozzák viselőjük arcvonásait a kerek üvegekkel (Céline CL 41395/S) vagy a macskaszem formával (Céline CL 41093/S), és a divatos színeikkel, a Celine szürke napszemüvegtől (Céline CL 41400/S) a Celine piros napszemüvegen (Céline 41082/S) és a Celine rózsaszín napszemüvegen (Céline CL 41805/S) át a Celine arany napszemüvegig (Céline CL 41452/S) és a Celine sárga napszemüvegig (Céline CL 41436/S). Természetesen szerepelnek a kínálatunkban a Celine zöld napszemüveg (Céline CL 41755), a Celine bézs napszemüveg (Céline CL 41448/S), a Celine fehér napszemüveg (Céline CL 41373/S) vagy akár a Celine fekete napszemüveg (Céline CL 41449/S) is. A megfelelő Céline megtalálásához jól használható az online felpróbálás, amivel a kiválasztott modellek gyorsan felpróbálhatók. Még mindig nem találtad meg az igazit? Akkor blogunk biztosan tud segíteni! A javítások témájához a Szemüvegek Mesterének mindig van néhány hasznos tanácsa.
Ha sikeres volt a keret kiválasztása, Digitális optikus mesterünk segít a Céline napszemüveghez a megfelelő dioptria megállapításánál, és természetesen a helyes lencsék kiválasztásánál is. Hogy melyik designt és melyik lencse-színt választod, tükrözöttet, polárszűrőst vagy fényre sötétedőt, ez már csak ízlés kérdése. Végül is a szemüvegvásárlásnál is igaz: mindenkinek legyen meg a maga öröme.
Ha felfedezted a kedvenc modelledet, a Céline napszemüveget rögtön online jutányosan megrendelheted. Ezen kívül a modellt egész egyszerűen díjmentesen visszaküldheted, ha esetleg mégsem tetszik, vagy meggondoltad magad. Csak az egyedi készítésű dioptriás lencsékkel rendelt Celine napszemüvegeket nem lehet visszacserélni, kivéve, ha technikai hibáról van szó. Kérdéseiddel fordulj egyszerűen telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a helyi telefonszámunkon keresztül, vagy ha arra jársz, akár személyesen is megkérdezheted dolgozóinkat a hamburgi üzleteink egyikében.
A szemüveg vásárlás során minden felmerülő kérdésnél, mindig megvan a lehetőséged, hogy közvetlenül hozzánk fordulj. Mindig melletted állunk összegyűjtött tapasztalatainkkal, akár a digitális, akár az analóg világgal kapcsolatosan. Egyszerűen mielőbb, bonyodalommentesen tájékozódj valamelyik hamburgi szaküzletünkben, az AEZ-ben vagy az Ottenser Hauptstrasse-ban, ahol professzionális, egyedi tanácsadást is nyújtunk. Ezen túlmenően az egyszerű csomagküldés szabványos vagy expressz módon, az ingyenes visszaküldési lehetőség és a sokféle fizetési mód is megkönnyítik a vásárlásodat. Így lesz a keresgélésből igazi optikai gyönyör.
Ha kedvezményes áron akarsz Celine napszemüveget online vásárolni, legjobb, ha hozzánk fordulsz. Mi nem vagyunk egy exkluzív Celine online napszemüveg bolt, hanem minden ismert márkát, a Ray-Ban-től a Gucci-n keresztül a Prada-ig kínálunk a raktárunkból, és mindig kedvező árakon.
Az amúgy is mindig alacsony árainkon kívül nálunk nincs kiárusítás az online boltunkban, és nem csak egy Celine napszemüveg kedvezményt találhatsz, hanem más modellek is diszkont áron vannak, az egész termékpaletta minden részében.
Mint szemüveg specialisták, a divat iránt lelkesedő vevőinknek a "SEE AND BE SEEN - LÁSS ÉS LÁTTASD MAGAD" mottó jegyében csakis kiváló minőségű modelleket kínálunk alkalmi áron. Ezek között megtalálhatod a Céline napszemüvegeket is alacsony áron. Szinte magától értetődő! Nézz körül most online, és csábulj el egyből az Edel-Optics rendkívüli világától.